JAG DEJTAR

Så har jag blivit medlem på en dejtingsajt på nätet.

Pirrigt men oerhört roligt att se att de killar som lagt upp sina profiler vare sig är 75 åriga äckelgubbar utan tänder eller killar med tjejröv och hängpung. De flesta ser faktiskt väldigt normala ut på bilderna.

Just nu svarar jag på frågar som ska läggas upp i min profil.

Jag har redan ljugit flera gånger.

civilstatus - änka/änkelman (då får man sympatier)

längd - 169 cm (egentligen 168 men vem älskar inte långa kvinnor)


kroppstyp -
genomsnittlig (det blir en rolig överraskning att jag ligger lite över snittet)


ögonfärg -
blå (sanning, bra förutsättningar där)


något bra med dig -
öronen


vilka intressen känns viktiga för framtida partner -
jakt/fiske


vilka språk kan du - franska, svenska och engelska (franskan är inte direkt flytande)


politik - mittemellan (glömde tyvärr kolla mittemellan vad)


vilket civilstatus vill du att han du söker ska ha -
gift (eller singel eller va vad är detta för fråga?)


Nu måste jag koncentrera mig. Jag svarade att jag söker en kille som kan komma från hela världen, vara troende i vilken religion som men han får bara prata svenska. Är det realistiskt?

Kommentera inlägget här: