han är kär i mig

En kille är kär i mig. Och nu kanske du tänker, "åh så roligt äntligen hittar hon sin kärlek" men så är det inte. För HAN har hittat mig och jag älskar inte honom.

Då tänker du säkert, "men vadå vad är det för fel på honom?"

Han är INTE söt och har ingen karisma.

"Måste du vara så utseendefixerad"

Nej, det behöver jag inte och ÄR inte men denna kille fattar inte ens galoppen när jag vänder min rygg mot honom. Han tror säkert att jag gillar honom och det stör mig mest.

Vi tar det från början..

Jag jobbar en dag ihop med min kära kollega då denne man (läs pojk) kommer in i butiken. Jag har fullt upp och lägger inte märke till detta men min kollega uppmärksammar mig på att han har stått och stirrat i ett flertal minuter på mig. När jag i all hast passerar förbi honom skriker han "mycket att gör idag" och jag som aldrig försöker vara otrevlig utan anledning svarar artigt tillbaka på frågan. Detta är ett av mina största misstag sedan dess har han våldtagit mig med sina frågor och sitt breda leende.

Nu fick jag dåligt samvete, han är säkert världens bästa, men kan han inte vara världens bästa på Grönland.

Kommentera inlägget här: