KROPPSSTRUMPSKONDOM

Jag måste sluta tänka könssjukdomar.

Ibland när jag ser en snygg kille kan jag tänka "här kommer en gonorre och går". Kan hända att någon kväll när jag tittar på tv och ser en man med ett schysst utseende utbrister "klamydia gånger fyra".

Jag känner sådan oerhörd respekt för dessa sjukdomar att jag helst av allt skulle vilja trä en kondom över huvudet när jag går på stan. Inte för att jag blir gruppvåldtagen bara för jag fönstershoppa men jag tycker man ska känna vördnad för detta. Liksom för svininfluensan.

En kroppsstrumpskondom skulle jag behöva.

LordA:

Du har väl inte glömt bort bloggen? Kollar ju flera gånger om dagen efter nya små inlägg. Följer med stor spänning din vardagsdramatik och underfyndiga inlägg. Tappa inte farten nu... blogga på...

Kommentera inlägget här: