SEX I RAMP

Satt och tittade på en repris av Sveriges Television Ramp. Morgan Alling var bland annat gäst där och honom mina vänner kan man bara älska.

Man övergick från varmhjärtade och underbara Morgan till sexualkunskap baserad på tittarfrågor.

Det var programledaren och någon typ av expert som deltog. Allt verkade väldigt rimligt till programledaren läser upp följande fråga.

"Hej, jag är en tjej som undrar om jag är normal? Jag fantiserar om att jag har sex.."

Här ser man experten nicka lite lättsamt som om det är vilken dag på jobbet som helst. Visst är hon normal, tänker han.

"..som kille.."

Hans ansiktsuttryck förändras en aning men han fattar sig snabbt och biter ihop. Fortfarande normal, tänker han. Att fantisera att man är av de andra könet och har sex. Normalt, normalt.

".. med en annan kille"

Den var oväntat och både programledaren och experten har här stora problem att hålla sig för skratt men som väntat är svaret; Normalt, i fantasins värLd är allt tillåtet.

Men visst kan låter det inte riktigt normalt, egentligen.
Kommentera inlägget här: