JAG HAR EN PLAN!

Eftersom jag ligger lite efter i tidsschemat har jag gjort upp en plan för att påskynda processen lite.

När jag blir ihop med min kille ska vi göra följande saker och i följande ordning:

1. Flytta in i hans lägenhet

2. Spara pengar i ett år

3. Göra en tremånads roadtripp genom USA

4. Köpa lägenhet och renovera

5. Förlova oss

6. Planera bröllop

7. Gifta oss

8. Göra barn

9. Få barn

11. Sälja lägenheten och köpa hus

10. Göra mer barn

11. Leva lyckliga i alla våra dagar


Jag vet att vi är mycket priviligerade om vi får barn därför vill jag tacka Gud, Jesus, på förhand och be han välsigna mig och min pojkvän. Vi är starkt troende båda två. Och förlåt oss på förhand för våra synder.

Ps. Vi kommer anlita folk att renovera. Min kille har tummen mitt handen.
Kommentera inlägget här: