DRA FÖRDEL MED DIN BARNVAGN

I veckan fick jag den stora äran att dra Winton i barnvagn. Det var en helt ny upplevelse och aldrig förr har jag mått så oförskämt bra och känt mig så säker på mig själv.

Här kommer fem fördelar med att ha barnvagn till hands.

- Du slipper bära tunga matkassar då du har möjlighet att förvara dem i korgen under barnvagnen. Möjligtvis också i barnvagnen. Låt ditt barn promenera.

- Folk håller upp dörrar vart du än går.

- Bilar stannar vid övergångställen och låter dig passera. Om inte kan du bara rulla ut barnvagnen i vägen så tvärnitar dem, förhoppningsvis.

- Du kan sätta dig i den om du blir trött efter en lång promenad.

- Nyp ungen i baken så den börjar gråta och du får en anledning att gå före i diverse köer, som i mataffären, bankomatkön och på systembolaget.

Nu ska jag leta reda på en billig en på blocket.

Kommentera inlägget här: