GODMORGON

Jag börjar med Kenny Rogers - The Gambler. Det är en gåva från en vän. Låten alltså, jag visste inte att den existerade. Nu är den min.

Sen tar jag en mun svart kaffe och stoppar en catch och fortsätter med Rednex - The way I mate.

Det är kontraster. Livet är kontraster och nu tänker jag att jag visst kan tänka mig en ljushårig kille fastän jag älskar mörkhåriga. Och han kan få gilla hårdrock. Han kan till och med vara mullig. Kanske vara djurvän och äta senap och gilla tv-spel, vara kines, snarka.

Ja, han kan vara vem som.

Det är inte läge att var kräsen liksom.

Anonym:

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin? eller så kan vi följa varandra

jag designar också bloggar!



Om du vill ha en design? kolla min sida under fliken design längst upp



Kram !

Anonym:

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin? eller så kan vi följa varandra

jag designar också bloggar!



Om du vill ha en design? kolla min sida under fliken design längst upp



Kram !

Ankiepankies:

God morgon! :)

Anonym man:

Så ska det låta! Lyssna på Lady med Kenny Rogers också, den är underbart vacker.

Kommentera inlägget här: