HON HAR HEMLIGHETEN

Jag har en kompis som har förmågan att leva efter Hemligheten. Hon visste det inte själv förrän jag tillkännagav det. Hon har ett fantastiskt sätt att tro på att allt ordnar sig och för henne gör det också det.

Hon trillar över sedelbuntar på gatan, får jobb efter första försöket och lägenheter som hon så önskar sig.

Hon HAR hemligheten.

Idag berättade hon att innan hon gick ut för att festa igårkväll bäddat rent sängen och städade lägenheten för hon KÄNDE att hon skulle få napp med sig hem.

Mycket riktigt sov hon inte ensam.

Jag ser och lär.

Nu har jag skurat golv och väggar. Diskat och dammat. Jag känner med mig att ikväll kommer jag få gosa, rulla runt bland lakan och känna mig riktigt älskad.

Nu är det bara att vänta på att hemligheten ska slå till för en annan.

Under tiden ska jag träna spinnig och 10 kg ska bara rasa av mig.

För jag KÄNNER det.

Jag har hemligheten.
M.O.:

Nästa helg känner jag på mig att du har bättre lycka.



/M

mia:

Åh ta me mig på spinning me.. behöver hitta hemligheten igen =)

Kommentera inlägget här: