SINGELTÄTASTE LANDET I EUROPA

Läste en artikel från 2004. Ironiskt nog publicerad på min födelsedag. Den handlade om att Sverige har flest antal singlar i Europa. I början på 2000-talet gjordes en undersökning som visade sig att 42 procent av svenskarna bor i enmanshushåll, dvs 4 miljoner människor. Vi följdes åt av Finland och Danmark.

Man kan ju tycka att förutsättningarna för att träffa någon borde vara störst i Skandinavien då vi enligt statestiken är flest singlar till antalet. Men eftersom jag nu bott här i 23 år (bott 2 år utomlands) och inte sett röken av ett enda kärleks tidsfördriv för egendel återstår det bara en sak. Att flytta utomlands.

Faktum är att det inte är en dålig idé. Inte alls.


Emmelie:

joi skit dålig idé! totaldissad!

M.O.:

T.o.m. världens singeltätaste kan man läsa i vissa artiklar.

Jag är fast besluten att i alla fall kunna minska antalet singlar till 3 999998 i antal.

Men då behöver jag din hjälp :)

Kan jag räkna med dig?



/M

Kommentera inlägget här: