FLIRTAR DU MED MIG?

Det är fler än en gång jag fått frågan; är du flirtig?

Instinktivt har jag alltid svarat nej på den frågan. Jag fladdrar varken med ögonfransarna eller råkar ta mig på brösten. Jag och alla andra tjejer som hävdar bestämt att de aldrig någonsin flirtar med killar hoppas istället att man ska uppfattas som omedveten och helt naturlig. Vi tror oss tycka att det ligger något fult och smutsigt i att ge sig hän åt flirtandets magi. Faktum är att vi är inte alls omedvetna fast att vi påstår oss vare det. Nej, vi vet mycket väl när en kille tittar åt vårt håll för då (helt naturligt) plutar vi med läpparna och ler så rart. Vi råkar skratta till och böja oss ner så urringningen (helt naturlig) syns just i rättan tid för att killen ska kolla åt vårt håll.

Det var häromdagen på jobbet när jag kom på mig själv med att flirta något kopiöst med en äldre man. Det hade inte någon som helst betydelse att hans fru och barn stod bredvid. Nej, komplimangerna haglade för hans vältränade kropp och sitt nyrakade hår. Jag visste inga gränser då jag frågar var mannen jobbar någonstans och samtidigt slickar mig om läpparna. Jag drog kvar med blicken i hans och råkade nudda hans hand.

Vem försöker jag lura; jag är varken omedveten eller naturlig. Jag är en flirtoman.
LordA:

Aha.. Detta var ju bra information.

Kommentera inlägget här: