FÖRSTÅR MIG INTE PÅ KVINNOR

Tidigare i bloggen har jag talat om kvinnors medfödda passion för att visa sig nakna. Det finns inga som helst begränsningar i det omklädningsrum jag byter om i på gymmet. Oavsett ålder står de där framför en med hönan i vädret och bröst som lever sina egna liv. Lyckas jag hålla ner blicken är jag utan fara men om en bröstvårta dinglar förbi i mitt synfältet är jag fast. Jag står fastfrusen och stirrar på kvinnan som fångat mig. Då är det plötsligt jag som är oförskämd som inte kan slita blicken men att hon rubbar hela min existens spelar ingen som helst roll. "Nakenhet är naturligt" och "kvinnliga former är vackra".

Men, jag ser inget vackert i könshår.

Jag har hellre snopp.

LordA:

Jag personligen ser inga problem med de bilder du målar upp.

(förutom den sista meningen)



Men det kanske har andra orsaker.

Kommentera inlägget här: