VEM ÄR JAG EGENTLIGEN?

Mamma och jag kom av olika anledningar in på hur andra uppfattar en. Jag började med att berättade för mamma hur jag ser på henne och sen var det hennes tur.

- Du är rolig, säger mamma.

Härligt. Rolig är ju fantastisk att vara.

- Generös och omtänksam. Bryr dig alltid om andra.

Perfekt. Jag är nästan perfekt.

- Finns det inget mindre bra med mig? ler jag.

- Det skulle väl vara att man inte alltid vet vilket humör du är på.

- Eeeeh. Nu förstår jag inte riktigt?

- Ja, ibland kan du bara explodera, fortsätter mamma.

- Va fan menar du? Vadå explodera? Jag har för fan jobbat skitmycket med mitt humör. Jag blir inte alls så jävla sur längre.

- Nej, nej gumman. Du har blivit så mycket bättre på att behärska dig.

- Ja, jag menar det. Dessutom har jag väldigt mycket självinsikt.
mia "Lovelyangel":

hahah du e så goo gumman!

Sabine:

Ha ha ja du är sååå bra på att kontrollera ditt humör. Precis lika duktig som jag =)

Big Sis:

Jöst löv ju ;)

Kommentera inlägget här: