HAR DU FÖRLOVAT DIG?

Det kan hända att jag funnit en anledning till varför jag fortfarande är singel. Antagligen finns det flera men jag väljer att koncentrerar mig på en. En som känns bra för mig.

Jag har en ring på fingret.

Visserligen på fel finger men det är ofta som jag får frågan om jag "är förlovad". Senast idag.

Så trots att jag älskar min guldring älskar jag mig själv mer och jag måste finna en kärlek innan det är försent.

Därför sätter jag din i mitt halsband och hoppas på bättre lycka.

Det är ju värt ett försök iallfall.

Anonym man:

Jag har också en guldring i en kedja runt halsen. Är vi gjorda för varann?

Marcus:

Håll ut!

När du minst anar det…dyker en tapper riddare upp (på sin häst) och räddar dig ifrån singellivets otäcka järngrepp. Tillsammans rider ni mot solnedgången, som vittnar om en morgondag som är starten på ett livslångt äventyr i kärlekens tecken.



/M

marie:

Shit! Jag har inte tänkte riktigt på det. Sedan jag var 13 år har jag haft på mig en guldring, alltså i 8år.. kanske är det dags för mig också att sätta ringen runt halsen. Har också fått frågan om jag ä förlovad ett antal gånger. främst på jobbet faktiskt.

Kommentera inlägget här: