NU DEJTAR JAG

Har lagt en profil på en nätdejtingssajt. Nu jäklar ska det bli bullar ugnen!

Varför har jag aldrig tänkt på att nätdejta förrut. Det är ju fantistiskt. I vilket annat forum kan du vara så direkt.
Ja, skulle jag bli bjuden på middag för första gången av en kille skulle jag ju inte säga det här direkt;

Du får gärna vara sportintresserad men är du en fanatiker och sjunger hejaramsor när du borstar tänderna åker du ut med huvudet före. Beter du dig som ett svin och inte hör av dig som du ska kan då dra åt fanders. Jag hoppas du vill gifta dig inom ett år och köpa hus och skaffa barn. Tid är pengar, så forhoppningsvis tjänar du mycket pengar och kan försöja din fru som sig bör. Du ska vara mån om ditt utseende och älska din kvinna. Behandla henne med respekt och köpa dyra saker. Vara vältalig och känslosam, men inte gråta som en gris. Du ska kunna laga mat och göra så varje dag. Tycka att städa är viktigt och föredra hemmakvällar i soffan med mig framför dina kompisar. Du ska älska att sova sked och gärna kramas stup i kvarten. Du ska kunna spika bräder och byta glödlampor men framförallt låta mig hållas när jag vill ha det på ett speciellt sätt. Bråka inte med mig, bara göra som jag säger.

(Ja, riktigt så direkt var jag inte heller på sajten, men nästan..)


Martina:

Underbart!

Kommentera inlägget här: