FÖRSTA DAGEN PÅ RESTEN AV MITT LIV

Jag har bestämt mig. Idag var första dagen på resten av mitt liv. Jag menar det. Inga läppar ska hänga, inga sura trynen ska finnas och inga djupa suckar ska höras. Jag lovar att inte reta mig på ovidkommande saker som att mobilbatteriet är urladdat efter bara några timmar, att det alltid blåser, att grannarna för oväsen eller att pappa glömt köpa chokladen jag bad han om. Helt oviktiga saker i mitt nya lyckliga liv med mitt nya positiva jag. Jag ska inte för en enda sekund deppa ihop och känna att livet suger och jag med det. Jag ska vara glad, glad, glad. 

Och om inte detta vore nog ska jag inleda varje dag framför spegeln och sjunga: sudda, sudda bort din sura min!




Nu ska jag gå och lägga mig.

Denna jävla förkylning vill verkligen inte ge med sig.



Munnen den ska skratta å va gla.
Martina:

Var det vår träff igår som gjorde dig så positiv?;)

Ewa:

Det var det!

Emmelie:

hej babe! hittade den svarta jackan också! Bra va =) krya på dig! puss!

Kommentera inlägget här: