JAG ÄR EN APA

Det kommer gå åt helvete för mig i livet. Tydligen. Det är vad alla säger iallafall. Högt och tydligt. Och när det går stuprätt åt helvete står de där och applåderar och säger "vad var det vi sa".

För alla känner apan och apan känner inte sig själv.

Du gör alltid såhär.

Det är ditt fel.

Du är så komplicerad.

Men lilla vän.

Om allt bara hängde på mig själv att jag inte hittar kärleken i livet, hur kommer det sig då att ingen vill uppmuntra mig till att erövra den. Att ingen vill inge mig lite hopp.

Att få någon att tro att man inte kan lyckas är som att be den sluta drömma.

(Okej, ni får gärna citera mig där. Ingen kan klandra mig för det


eller någon kan säkert)

mia:

Men gumman klart du kommer hitta den rätta!! Men skippa och leta nu och ha lite ewis tid så kanske den rätta letar upp dig..!!

Martina:

Nä, inte skulle jag "klandra" dig! Det är alltid männen fel! Det vet du väl? <3

Kommentera inlägget här: