DAGENS FUCK YOU

Egentligen ville jag sluta blogga men med min kluvna personlighet och ett par goda vänner plus mamma var det svårt att fullfölja detta löfte.

"Du borde ha dagens outfit"

Skämtar du?

Hellre dör jag.

Här kommer den..



Dagens jeans är två nummer för stora Levis brallor. Jag har slutat äta i förhoppning att kunna spela banjo på mina revben. Till det har jag en grön tröja stulen från mammas gaderob. Halsduk i varm färg som försäljaren sa att jag bara måste måste ha. På fötterna bär jag ofodrade svarta stövlar. Den högra så uppnött framtill att jag målar den med svart tusch innan jag går hemifrån. Tyvärr, men jag har inte råd att köpa nya. Dagens min är bekymrad då jag har fått en läkartid 13.40 tisdagen den 10 januari.

Idag är det måndagen den 10.

Jag chansar.
Crimen:

Det vore otroligt tråkigt om du slutade blogga! Gillar det du skriver, och sättet du skriver på; underhållande notiser om en vardag man kan känna igen sig i.

Att du inte uppdaterar alltför frekvent gör därför absolut ingenting. :)

Kommentera inlägget här: