JAG SKA FLYTTA FRÅN STAN

Jag ska flytta. På riktigt. Till en annan del av Sverige. Det är flera mil dit. Och aldrig vinter, aldrig halt. För jag ska flytta. Det ska jag. Långt härifrån. Det bor inga människor dit jag ska flytta.

Att jag ska flytta har ingenting med att göra att jag föll handlöst bakåt på stan och satt på rumpan i fem minuter mitt i lunchrusningen.

Det har verkligen ingenting med saken att göra.

Herregud, jag vill flytta bara, från stan. 

Där man inte halkar och blir totalt utskämd.

Herregud.

JAG SKA BARA FLYTTA.

OKEJ?
Emmelie:

Nej de gör du helvete heller! Hör du de Ewis pewis! Då ger jag äran till ngn annan att vara wintons gudmor! Hand gudmor ska inte bo in the middle of no where med tusen papegojor och alla andra husdjur och som han aldrig träffR! Hör du de?? :)) puss

Kommentera inlägget här: